MENU SLUIT

Kaartverkoop

Je kunt je kaarten voor avonden en evenementen in Luxor Live 24 uur per dag, 7 dagen per week online bestellen via www.luxorlive.nl

Hoe bestel je online je kaartje?
Kies het programma waar je heen wilt in het programmaoverzicht en klik daarbij op de bestel ‘Tickets’-knop. Je krijgt dan een scherm waarbij je moet inloggen. Als je nog niet over een Luxor Live account beschikt moet je je hiervoor even registeren. Vervolgens kun je gaan bestellen en afrekenen. Vermelde entreeprijzen zijn altijd inclusief 1 euro servicekosten. De betaling kan met IDeal, Mastercard, Visacard, Maestro, VPay en Podium Cadeaukaart gebeuren. Als je betaling verwerkt is, krijg je een e-mail met een e-ticket in de bijlage (PDF). Daarin staan de barcode, een transactienummer en de gegevens van je bestelling.

Je e-ticket’ wordt op de avond zelf door onze medewerkers bij de entree gescand. Dit kan vanaf je smartphone worden gescand of vanaf een uitgeprint e-ticket.

Op de avond zelf dien je in het bezit te zijn van geldige legitimatie. Alleen op het ‘noemen’ van het transactienummer verlenen wij, om misbruik tegen te gaan, geen toegang.

Fysieke tickets kopen
Er zijn ook tickets te koop bij Luxor Live: de kassa van Luxor Live is geopend tijdens activiteiten.

Overige voorverkoopadressen zijn Kroese Arnhem, Rijnstraat 31 \\ Kroese Nijmegen, Molenstraat 126 \\ Waaghals Arnhem, Walstraat 15. Deze adressen hanteren ‘reguliere winkelopeningstijden’.

Reserveren
In tegenstelling tot wat bij theaters gebruikelijk is, is het bij poppodia zoals Luxor Live niet mogelijk kaarten te reserveren.

Geld terug bij gecancelde optredens
Bij gecancelde optredens krijg je je geld voor het gekochte kaartje terug.

Ben je zelf verhinderd
Indien je zelf niet kan komen naar een optreden waar je een kaartje voor kocht, kunnen wij het kaartje NIET terugnemen. Hier zijn geen uitzonderingen op mogelijk. Je kunt iemand anders blij maken met je ticket. Tip: Ticketswap is een betrouwbare site om je ticket te koop aan te bieden.

Kopiëren van de barcode is zinloos. De barcode kan slechts 1 maal gescand worden door de toegangscontrole. Zonder een geldige barcode heb je geen recht op toegang! Bij twijfel over de juistheid van je bestelling kan om legitimatie worden gevraagd.

Let op: voorkom misbruik van je transactienummer met barcode(s). Hou je nummer en de barcode(s) strikt privé, zodat anderen dit niet kunnen gebruiken en kopiëren. Na scannen is de barcode niet meer geldig en is ook niet meer na te gaan wie de barcode al gebruikt heeft.

Beschikbaarheid van tickets
Je kunt maximaal 15 tickets per concert per keer bestellen. In de agenda staat de startdatum van de voorverkoop vermeld. Je kunt tickets bestellen via de Luxor Live -site tot aanvang van het concert of de dance night.

Wanneer een evenement uitverkocht is, heeft het geen zin om contact met ons te zoeken voor extra tickets. We hebben geen wachtlijst.

Problemen met inloggen
Je kunt onze website bekijken op een computer, tablet en natuurlijk smartphone. Mocht niet alles correct worden weergegeven horen we het graag via info@luxorlive.nl.

Account wijzigen
Als je ingelogd bent, kun je ook de gegevens in je account wijzigen. Bijvoorbeeld je e-mailadres, telefoonnummer of je muziekvoorkeur. Maar ook je wachtwoord.

Het is belangrijk dat de gegevens in je account correct zijn. Zo kunnen we je bijvoorbeeld bereiken mochten er veranderingen zijn bij een concert waarvoor je tickets gekocht hebt.

Wachtwoord vergeten
Ben je je wachtwoord vergeten, je kunt dan de optie wachtwoord vergeten aanklikken. Je wachtwoord wordt dan naar je e-mailadres gestuurd.

E-Tickets kwijt/niet onvangen
Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de Ongewenste Mail / spamfilter terecht komt, kijk dus eerst of hij hier terecht is gekomen. Niet te vinden?

Het kan in een enkel geval gebeuren dat de bevestigingsmail met e-ticket en barcode(s) na betaling van de tickets niet aankomt op je e-mailadres. Of dat je je e-ticket kwijt bent geraakt. Ga dan naar je bestelhistorie te vinden in “MIJN ACCOUNT”. Je kunt dan nogmaals de bevestigingsmail met e-ticket opvragen door op [stuur bevestigingsmail] te klikken van het evenement.

Het kan zo zijn dat je je tickets niet hebt gekregen omdat je een spelfout in je emailadres hebt gemaakt (geloof ons het gebeurt vaker dan je denkt). Je e-tickets worden dan niet naar je juiste emailadres gestuurd, ook zie je ze niet wanneer je je tickets zoekt bij bestelhistorie in je account. Zie hieronder wat je daaraan kan doen.

Mocht je problemen hebben met de bestelling van je tickets via de Luxor Live-site, neem dan contact op met Luxor Live via info@luxorlive.nl. Om je tickets te kunnen vinden hebben we je transactienummer nodig, deze kun je vinden op je bankafschrijving bij omschrijving.

Mocht op het laatste moment blijken dat het niet lukt en is het kantoor gesloten? Neem dan bij je bezoek aan het Luxor Live je legitimatiebewijs mee en meld je bij de kassa. De kassamedewerker zal je kaarten dan opzoeken in het systeem. Voorwaarde is dan wel dat de kaarten op jouw naam staan.

Let op: bovenstaande heeft alleen betrekking op e-tickets aangeschaft via www.luxorlive.nl

Podium Cadeaukaart
Je kunt tickets zowel bij bestelling via de Luxor Live-site als bij de kassa van Luxor Live ook betalen met de Podium Cadeaukaart. Wil je iemand tickets van Luxor Live cadeau doen maar weet je nog niet voor welk concert? Geef dan een Podium Cadeaukaart. Meer informatie vind je op: www.podiumcadeaukaart.nl

Waarschuwing
Er zijn personen en websites die tickets van Luxor Live aanbieden, zonder onze instemming. Vaak zijn tickets die je via zo’n weg koopt veel duurder en wij geven geen enkele garantie voor de geldigheid van dergelijke tickets. Meer informatie over dit onderwerp vind je op de site van Weet Waar Je Koopt.